Subject: Projekt kooskõlastamiseks
From: Magnar Mäekivi <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Deniss Muraško <[email-masked]>
Date: Wed, 28 May 2025 15:17:13 +0300

Tere !

Käesolevaga saadan teile kooskõlastamiseks / kooskõlastuse
kaasajastamiseks ehitusprojekti „Sillamäe-Vaivara raudteejaama jalg- ja
jalgrattatee projekteerimine,“ töö nr. P21018, Selektor Projekt OÜ.

Varasemalt on see projekt kooskõlastatud, kuid kooskõlastuse kehtivusaeg
on möödunud, mistõttu palume projekti uuesti kooskõlastada. AS TREV-2
Grupp on projektiga seotud ehitustööde läbiviija.

Projektis on kolm eriosa: teed (TL), rajatised ehk tunnelid (TL) ja
elektrivarustus ja teevalgustus (EL).

Jagan projekti linki, kuna kaust on mahukas. Projekti aja jooksul ei ole
muudetud.

Projekti nimetus: „Sillamäe-Vaivara raudteejaama jalg- ja jalgrattatee
projekteerimine“;

Projekti nr. P21018;

Projekti koostaja: Selektor Projekt OÜ, esindaja Tarmo Jõe

Ehituse projektijuht: Deniss Muraško, 512 6737, [email-masked]

Manuses on muu hulgas kaasa pandud PDF’ kujul asendiplaanid, vana
kooskõlastus ja seletuskiri.

<https://trev2-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/magnar_maekivi_trev2_ee/Eu
ft-kDO3tVElVLJL485c7sBrH4hD1MVMzTs9qNUBVGK5w?e=xVxqdb>  P21018

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$> http://www.trev2.ee/

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked] | skypeID:
mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!